Szolgáltatások

A fizioterápia legfőbb célja egy fájdalommentes, normál- vagy ahhoz közelítő állapot elérése.

Nézzük, hogy milyen kezelésekkel tudok segíteni kedvencednek ?

MASSZÁZS

Kellemes, fájdalomcsillapító, közben nyugtató kezelési mód. Csökkenti az izomfeszülést, ami egy mozgásszervi problémával küzdő állatnál nagyon fontos, mivel a hibás testtartás, illetve a kímélés következtében egyes izmokat túlterhelik.

Továbbá ide tartozik a letapadások megszüntetése a későbbi mozgás beszűkülés elkerülése érdekében (pl. hegkezelés)

GYÓGYTORNA

A gyógytorna nem csak az utókezelés során hasznos, hanem mozgásszervi betegségek megelőzésére is alkalmas!

Legfőbb céljaink a tornagyakorlatok során a fájdalomcsillapítás, az esetlegesen sorvadt végtag erősítése (izomépítés), a gerinc, illetve az ízületek mozgathatóságának megtartása/növelése, a koordináció fejlesztése, valamint az egyenletes terhelés elősegítése.

Egy műtéti beavatkozás után amint lehet elkezdjük a rehabilitációt, hogy megállítsuk, illetve elkerüljük a túlzott izomsorvadást, ill. az ízületi mozgástartomány beszűkülését.

Ezt az akadálypályán és az instabil eszközökön végzett különböző koordinációs feladatokkal kívánjuk elérni, minden állat mentális és fizikai állapotának megfelelő nehézségi szinten.

KUTYA-FITNESS – egészséges kutyáknak

Instabil tornaeszközökön végzi a kutyus a tornagyakorlatokat, melyek erősítik az izomzatot, javítják a koordinációt, és a kondíciót is. Kifejezetten hasznos ez a fajta mozgásforma, mivel az ízület közeli mély izmok is erősödnek a feladatok során, ezáltal csökkenthető a sportsérülések kockázata.

ELEKTROTERÁPIA (TENS készülék)

A TENS kezelés bőrön keresztül történő elektromos stimulációt jelent, mely a fájdalomingereket továbbító idegekre hat. A külső ingerlés hatására ezek az idegrostok “telítettségi” állapotba kerülnek, nem tudják fogadni a perifériákról érkező fájdalomingereket, így nem is továbbítják azokat az agy felé, ezáltal megszűnik a fájdalomérzet.

A fizioterápiás kezelések során fájdalomcsillapításra helyileg tudjuk használni (pl. csípő – diszplázia esetében), továbbá neurológiai eseteknél idegingerlő, izomösszehúzó hatását tudjuk kihasználni.

MÁGNESTERÁPIA (BEMER KÉSZÜLÉK)

Megelőző és kiegészítő terápiaként is javasolt, leginkább olyan betegségek esetén, melyeknek kiváltó oka vagy velejárója a zavart mikrokeringés. A kezelés hatására javul a sejtek oxigénellátása, gyorsabban választódnak ki a salakanyagok, így a szövetregeneráció felgyorsul (csontgyógyulás), a gyulladás, a fájdalom és az ödéma csökken.

pl.:  törések, neurológiai betegségek kezelése/utókezelése, elhúzódó sebgyógyulás

LÉZERTERÁPIA (lágylézer)

A lézerterápia felgyorsítja a szervezet öngyógyító folyamatait, a sérült szövetek gyorsabban regenerálódnak (pl. idegek). Jelentős a fájdalomcsillapító és gyulladáscsökkentő hatása (pl. krónikus ízületi gyulladás esetén – artrózis, diszplázia).

Továbbá műtét utáni sebek, vagy más felszíni bőrsérülések (műtét utáni heg) gyógyításban is nagyon hatékony.

NYÚJTÁS

Elsősorban egy kímélt, beszűkült ízületi tartomány, izomrövidülés esetén használjuk, de edzések végén is gyakran alkalmazzuk.

Kapcsolatfelvétel

Az alábbi űrlap segítségével felveheti velem a kapcsolatot, kórlap feltöltési lehetőséggel!

A * jelölt mezők kitöltése kötelező!

MOSONMAGYARÓVÁR, Kert utca 18.

bukfencfizio@gmail.com

Nyitvatartás: előzetes időpont egyeztetés alapján